Jdi na obsah Jdi na menu
 


Týden 31. března - 4. dubna 2025

Pondělí

Český jazyk

  • Povíkendový kruh
    - rozvoj komunikačních dovedností, sdílení
    - výstižnost projevu s použitím přídavných jmen.
  • Přídavná jména tvrdá a měkká
    - rodové koncovky -ý, -á, -é (tvrdá), -í, -í, -í (měkká)
    - CV - nadiktování přídavných jmen
    - rozlišení barvami (zeleně - tvrdá, červeně - měkká)
    - ohodnocení (pravopis a vyznačení).
  • DÚ - PS - (pouze podtrhnout - rozlišení přídavných jmen tvrdých a měkkých (zeleně, červeně).
     

Matematika

  • Rozehřívačka
    - obsah a obvod.
  • Mt - jednoduché různé pamětné počítání
    - individuální opravy a docvičování.
  • PS1 - vlastní volba dle potřeby procvičování.

Vlastivěda

  • 2. sv. válka, boj proti okupaci, konec války
    - text v učebnici na str.
    - výklad v souvislostech
    - prostudování textu a informací
    - VLt - cvičně za ocenění - 7 otázek na informace podle textu.

Český jazyk - LV

  • Čtení z Čítanky
  • Práce s textem
    - sešit LV - tvorba otázek na obsah 
    - z každé stránky 2 otázky.

___________________________________________

Úterý

Český jazyk

  • Přídavná jména měkká, tvrdá
    - CV - včerejší nadiktovaná a vyznačená slova
    - kontrola a zdůvodňování pravopisu
    - kontrola a procvičením koncovek tvrdých a měkkých koncovek
    - zdůvodňování.
  • DÚ: CV - vymysli spojení přídavných a podstatných jmen, ke každému druhu a rodu jednu dvojici, využij různá slova (celkem vznikne 6 dvojic). Příklad: mladý pes, pomalá želva, svižné kotě; psí obojek, lví hříva, divadelní jeviště.

Matematika

  • Klokánek - vyhodnocení, výsledky.
  • Obsah víceúhelníku ve čtvercové síti
    - vytvořili (načtrtli) jsme společně sedmnáctiúhelník (sešit G2)
    - pomocí postupným vyznačením (celé čtverečky a poloviny čtverečků) jsme vypočítali obsah.

Hudební výchova

  • Tráva neroste, Na tom bošileckým mostku - zpívání u klavíru.
  • Písničky našich účastnic (Ella, Eliška, Viki) - pro vystoupení na Hlasu Ústavky.
  • Kelímková výzva - tutoriál wink.

______________________________________________